Dä ä dä sänastä.

Ja, hörni. Ni ser ju hur mycket tid man har att blogga på semestern. Ingen alls.

Det som hänt sen sist är att:

- Adrian har varit här och övernattat. Som vanligt är han mest glad och nöjd och rullar runt på golvet. Vi skrattade åt hans avlånga rumpa och hans glädjetjut. Joel var som vanligt exemplarisk barnskötare och matade och bar på lilla bebin. Här spelar kusinerna tevespel.



- Joel har börjat på simskola och har redan lärt sig massor! Jag ligger och fläker i solen med Linda och Vilja och äter bullar medan Joel simmar. Helst ska vi åka tidigt till simskolan och simma före och efter simskolan vill han simma igen och visa vad han lärt sig. "Jag är som en fisk" tycker Joel.

- Igår åkte jag och Joel till Rockoff för att se Amy Diamond. Hon var verkligen superduktig! När hon radade upp låt efter låt kom jag att tänka på hur många hits hon haft som spelats på radion. Jag kunde sjunga med i nästan alla. Efter Amy kom grabbarna i EMD och då skreks det i publiken. Vi skulle stå längst fram (ehrm, det var faktiskt Joel som ville det) och jag önskade att jag hade haft en tischa som det stod Jenny på, så kanske de skulle se det och tycka att det passade till låten Jenny let me love you och så kanske de skulle ta upp mig på scenen och liksom sjunga till mig och så kanske jag skulle bli bjuden på efterbajlo på Arkipelag och följa med på turné och vara deras lilla Jenny-maskot.
Eh, var var jag nånstans....?
Jo!
När vi tröttnat på EMD (?) så åkte vi full snurrfart i tekopparna och åt popcorn och sockervadd, kastade boll och pratade med folk tills Joel fick en smocka i misstag av en kille och fick så ont så vi måste åka hem.

Ja, det var väl allt för nu.

Kommentarer:
Postat av: Linda

Hahahaha!! Ja härrriiiiiggguuuu att ni orkar! (Flåsa över EMD menar jag.)

2008-07-24 @ 21:13:34
Postat av: Tessa

Jammen när ska man mogna? Dreggla efter pojkband lixom.



Han där Adrian e sjukt söt.


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback