Skön dag.

Idag sken solen och vi blev strandsugna, vi som har sommarlov. Jag slängde ihop en pastasallad och vi packade ihop oss för att dra till Gröna Udden, eller Nabben, eller Lilla Holmen... vartsomhelst!
Då ringde Carola och frågade om vi inte ville steka på deras strand i Kroklund. Sagt och gjort, vi slängde oss i bilen och till tonerna av Seidis förväntansfulla ylande brummade vi norrut.

Vi hade en riktigt skön dag med picnic vid stranden även om det kom ett och annat störande moln och skymde solen och den lätta brisen var ganska kylig. Pojkarna ville spela dataspel och först tänkte vi opponera oss och påpeka att vädret var vackert osv osv, men vi gav med oss, sträckte ut oss på filten i gräset, blundade mot solen och sa:
"Gör vad ni vill, bara vi får vara ifred."

Halv fyra åkte vi hem och jag drog till Avancia för ett pumppass och hade sen nöjet att sätta mig vid dukat bord.
Imorgon är det fredag och Joel ska åka med sin farmor till Alastaro på dragrace. Jag är sugen på en kall öl på en solig uteservering, men det verkar som om gänget tänker dra ut till Eckerö på Itech. Not my bag.
Hör av er om ni vill öla med mig!

Kommentarer:
Postat av: Linda

Not your bag? Du hade ju skit kul sist du var med. Fick du komma ut och titta iallafall?

2008-07-05 @ 11:35:12

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback