IKEA och Fyris.

Sådär. Då var IKEAtrippen avklarad och vi kom hem med precis det vi skulle. Det enda extra som slank ner i varukorgen var bajspåsar till Seidi. 9 kr för 50 st. Dyrt! Då kan t o m jag börja ha mer ordning och plocka upp bajset efter henne.
Fyrishov var jätteroligt, tyckte Joel. Han simmade och åkte vattenrutsch och kunde mitt i allt dyka också - han som varit livrädd för att få vatten på huvudet. Det bästa var nog ändå när Henrik hoppade från 10 meter.
"Wow! Du ÄGER!" sa Joel imponerat till honom efteråt.
Det blev ingen annan shopping, även om jag gjorde ett tappert försök att köpa jeans på JC. Men NÄ! Fläsket får inte plats i rätt storlek längre och jag vägrar köpa större. Får lägga av med allt extrasnacks och försöka bli kvitt sockerberoendet istället. Ska göra ett nytt försök om en månad. Tills dess får jag gå i fula byxor.



Kommentarer:
Postat av: Tessa

Hahaha "du äger", cool han e, eller förresten BÅDE Hempi OCH Ove e coola.

Haha, har du fläsk? Något har fått min smärta midja att istället hänga över linningen på jeansen nuförtiden, och jag MÅSTE oxå sluta snaska, lätt? Nej. Gå i fula jeans? Ja.

Postat av: Linda

ni e nog lite pallriga ni flickor. Fläskiga? *fniss*

2008-03-24 @ 14:43:07

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback