Egotripp.

Sommaren närmar sig och med den några månaders nästan ledighet. Har ju ett teaterläger att ha i mitten av juni.

ÄNTLIGEN ska JAG få vara den som sitter på uteservering i gassande sol och inte den som springer och servar fik. Och tänk att JAG ska vara den där bruna bruden på en handduk i sanden på Nabben/Lilla Holmen/Gröna Udden med veckotidning alt. blödig roman under näsan. JAG ska åka ut på sjön och ha sena grillpartaj utan att oroa mig över det faktiskt finns en morgondag som innebär arbete. JAG ska få fara på minisemester med min familj och göra nästan, nästan precis vad jag vill. JAG, JAG, JAAAAAG!

Ehrm... nåja. Nu ska vi inte gå händelserna i förväg. Föst ska JAG se till att avsluta mitt arbete ordentligt. Det oroar mig lite. För hur faen ska man hinna med allt som man borde?
"Det gör man inte" sa en erfaren kollega och jag andades ut lite.
Två veckor + några dar kvar. Helt otroligt.

Sen ska JAG, JAG, JAAAG vara ledig! Nästan.

Kommentarer:
Postat av: Tessa

Dä ä du värd Jänu! Boka in dig på pump på tisdag 16.30, avboka om du int kan. Faan va skönt o va ledig va!!!

Postat av: Linda

JAG ska ligga med dig. På stranden alltså :P
Kram

2008-05-22 @ 08:01:59
Postat av: Maggan

Wow!
Det är såna här gånger man avundas er "arbetande" lärare. Sommarlov...
Själv ska jag jobba hela sommaren, men det är inte så synd om mej. Jag har haft det chill hela våren med 3-dagars-veckor och jag kommer att ha det i sommar åxå. Inte ska jag klaga...Får se om det blir nåt lärararbete till hösten.
Kram på dej!!

2008-05-25 @ 19:42:53
URL: http://mags.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback