Läs EJ detta!

Jag brukar logga in på webblogg.se ungefär en gång om dagen. Så sitter jag och smackar med läpparna, sträcker på fingrarna och placerar dem i perfekt fingersättning redo att berätta om ännu en episod ur Jenelis oförskönade verklighet. Men så slår det mig... vad sejdan ska jag skriva om då? Jag brukar börja såhär som jag gör nu - förklara att jag inte egentligen har någonting att skriva om. Och så skriver jag om det, att jag inte har något att skriva om, ett tag. Tills jag inser att ingen jävel vill läsa om att jag inte har någonting att skriva om. Så raderar jag hela skiten och surfar in på andra bloggar och är avundsjuk för att de har någonting att skriva om. Att de är aktiva och publicerar roliga bilder på söta små barn eller vackra handarbeten.
Kanske jag skulle lägga in den där bilden jag tog på Joel häromdagen med min pissiga mobilkamera. Han sitter i moffas båt och fiskar.
Herregud, nu slutar jag. Lika lite som ni vill läsa om vad jag inte gjort, vill ni läsa om en bild som jag inte ens publicerar.

Jo. Nu kom jag på en sak!
Jag ska ha enjoparty för sjunde gången!
Verkar det friskt? Nä. Just det. Därför vill ingen komma heller. Skyll er själva, ni missar kladdkaka och chans att vinna en GPS!

Hälsningar från den trista verkligheten.

Kommentarer:
Postat av: Linda

Som att man skulle kunna låta bli. Att läsa alltså :P

2008-05-07 @ 17:24:03
Postat av: Tessa

Hahaha, har väntat på inlägg o tack! Fick ju akut magsjuka och hjärnan tog semester, så jag glömde heelt bort att checka ifall d va nåt jag behövde från Enjo. Ber även om ursäkt för att jag IGEN inte svarade på SMS Enjo inbjudan, läste det väl när jag körde bil eller nåt o tänkte "svarar sen".

Postat av: Ann-catherine

Jag skriver mest sånt jag vill komma ihåg kanske, sen struntar jag i om någon annan inte vill läsa mina tråkiga inlägg, så ser jag det då får man mycket skrivet.

2008-05-07 @ 21:39:08

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback