Love or not?

Vad tror ni? För kärleken eller pengarna?

För några år sedan gick det ett program på teve som hette For lover or money som jag följde slaviskt. Det gick ut på att några killar tampades om en kvinnas gunst, men samtidigt ställdes inför ultimatumet: love or money!
"Vinnaren" kunde i slutet alltså välja mellan antingen 2 miljoner dollar eller tjejen.
Väljer man det andra alternativet måste ju den stora riktiga kärleken existera.

Andra kärleksprogram som jag följer slaviskt:

- Ensam mamma söker.
- Bonde söker fru/man/partner

Kommentarer:
Postat av: Tessa

Jo men d där programmet tror jag å jag såg på. Va d int så att man sen ändå fick en "tröstsumma" om man valde kärleken?

2008-11-25 @ 17:20:47
Postat av: Tessa

Asså att man fick den där tröstsumman i oveto.

2008-11-25 @ 17:30:52

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback