Klagoblogg2.

Saker jag stör mig på:

1. Folk som kommenterar ens bloggar bara för att de vill ragga läsare eller röster till någon löjlig blogg-tävling. Kul vore det sedan om blogglänken ledde till någon spännande blogg med smarta och roliga inlägg. Dessvärre kommer man allt som oftast in på en rosa sida med "Gullmaja" som fotar sig själv och "dagens outfit".

2. Radiopratare med talfel.
Talfel är ett handikapp och det kan man inte gör något åt, men liksom vissa ansikten kanske inte passar lika bra i teve som i radio, så borde journalister med talfel hålla sig till tidningsmediet.
I Sveriges radio P3 finns det en reporter som har så kraftigt talfel att man enbart är fokuserad på vad han säger fel och tappar helt fokus från själva nyheten.

Jag vet att jag är elak.

Kommentarer:
Postat av: Ann-catherine

hej!

du måste maila eller messa mig din adress annars kan inte Elias skicka din beställning du gjorde :o)

2008-09-27 @ 20:07:38
Postat av: Tessa

Puss på dig o din svacka.


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback