Misslyckad.

Åh, vad jag önskar att jag kunde byta liv med någon just nu.
Någon som inte är så blåögd, så impulsiv, så ansvarslös och naiv som jag. Och någon som inte är så fattig som jag. Jag tar fel beslut och går med ett dåligt samvete över den som betyder mest av allt för mig - mitt barn. Åh vad jag önskar att jag fick sticka ner huvudet i sanden och vila där ett tag för att sen titta upp på världen igen och se att allt har löst sig. Men så funkar det inte... Man får stå för sina handlingar och sina beslut.
Åh, jag instabila människa, jag förtjänar lycka som alla andra. Men varför ska det vara så svårt att hitta den?

Kommentarer:
Postat av: Tessa

Naw gulle. Stor kram till dig. Känner igen mig lite, sådär har jag å jojo-mått senaste veckan.

Postat av: Jenny

Ja, det går upp och ner. Fast snöret till min jojo har gått av och nu kommer jag inte upp igen.

2008-09-20 @ 17:04:37
Postat av: Mor

Ni får gärna komma hit och "sticka huvudet i sanden" om ni behöver en andningspaus, du och Joel! Du ska se att det ordnar sig!

2008-09-20 @ 20:21:50
Postat av: Jenny

Tack Mor :)

2008-09-20 @ 20:48:51
Postat av: Maggan

Hmm, vad har hänt? Är det en vanlig svacka som vi har ibland, eller är det "major"? På nåt sätt så hör allt till det som är livet. Och hur roligt är DET att höra...Tänker på dig!

2008-09-20 @ 21:34:31
URL: http://mags.webblogg.se/
Postat av: Ann-catherine

hej!

vet precis hur det känns, vi har inte så rikt här heller men kärleken är det rikt på det viktigaste trotts allt :o)

Jag tycker ni ska komma hit och gå på lekslottet med oss, kostar 60kr för 2timmar vuxna gratis, åker vi buss är det oxå gratis med barnvagn, vi har två vagnbarn och simon har månadskort...snälla kom elias skulle bli sååå glad om joel kom med dit vi bjuder på lekslottet, vi har gratis nästa gång så ;o). Jag tror vi har buss och båt biljetter kvar oxå som vi kan skicka om ni vill....(vadå desperat att ni kommer, låter det som) men det vore trevlig ni hade så mycket annat för er sist. kram på er

2008-09-20 @ 22:05:48
URL: http://renforspettersson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Maggan: Major-svacka. Och visst tillhör det livet och säkert kommer det kännas bättre snart och säkert kommer jag att ha lärt mig någonting av detta. Kraampåre!



A-C: Vi kommer jättegärna med till lekslottet, men det får bli lite längre fram. Är ni på Åland? Kanske vi isåfall skulle föreslå en middag hos våra barns mormor/farmor i veckan?? Om hon har tid och går med på det :)

2008-09-21 @ 15:18:20
Postat av: Tessa

Ska vi leta snöre tillsammans? Satan va ja har i nerverna.

2008-09-21 @ 19:45:45
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Linda

Kram!!! Du har lyckan. Ibland kan det vara sv[rt att komma ih[g det bara.

Ni f[r g'rna komma ;ver hit ocks[ och sova n[n natt om ni vill. Kram igen

2008-09-23 @ 06:40:01

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback