Lilla bebin.

Den här bilden lade Linda upp på min facebooksida och jag måste bara norpa den och publicera den här.
Jag och Linda ägnade en hel helg (tror jag) åt att sitta bänkade på Eriksson Capital Horse Show som gick av stapeln i Mariehamn sommaren 2001. Joel hänkade såklart, mest satt han fast i tissarna mina där på läktaren. Men emellanåt sov han såhär sött i sin vagn.



Nu är han stor och tänk er att jag just skällde på samma unge som ovan för att han ork envisas med att gnälla om att han inte kan sova varje kväll.
"ETT ord till och det blir spelförbud HELA dan imorgon!" fräste jag.
Det måste ha funkat för nu tuttar han lika sött i sin säng, som han gjorde där i vagnen för nästan åtta år sen.

Kommentarer:
Postat av: Linda

Skrutten :). Kommer du ihåg solbrännan vi hade efter den där helgen? Halva ansiktet. Hahah!



Skönt att gossen somnade. Mamma bestämmer, så är det bara =)

2009-02-25 @ 11:10:29
Postat av: Jenny

Ja, halva ansiktet och ena axeln. Men det var skoj!

2009-02-25 @ 14:05:30
Postat av: Tessa

Ååå man vill bara ta upp!!! KRUUUUS.

2009-02-26 @ 00:11:05

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback