Happy New.

Så var nyårsaftonen avklarad och den blev riktigt lyckad! Det var många kockar i köket, men "soppan" blev ändå riktigt smarrig!
Här är vår nyårssupé:

19.30 Förrätt
Minipizza.
Var och en fick plocka på sin egen favoritfyllning

21.00 Varmrätt
Oxfilé med potatisgratäng och någon god sås
Härlig sallad

22.30 Efterrätt
Kokta päron (såna som växer på träd) med romsås och smält choklad

Pojkarna Noel och Joel hade jätteskoj tillsammans och vi vuxna hade kul med lite sällskapsspel. När klockan blev närmare tolv gick alla ut för att skjuta raketer, alla utom jag och Seidi.
För en gångs skull hade vi kameran framme, men tog typ fem bilder och jag är ful på alla (det värsta var när vi skulle ta en finbild och en fulbild och om man bara tittade på mig hade man ingen aning om vilken som var vilken).
Vid 02 åkte de som inte bodde här hem och jag lade en trött och hes pojke i säng.

Nu är det nytt år, nya möjligheter. Jag går in i det nya året utan några planer, måsten eller löften. Jag har ingen som helst aning om hur jag kommer att summera 2009 om ungefär ett år. Det är HELT öppet.

Kommentarer:
Postat av: Mor

Gott Nytt År!

Nej, man vet inte vad det nya året bjuder på, och tur är väl det! Tänk på, alla, att göra det bästa av tiden, njut, ta vara på varandra och tänk positivt.. det är mina nyårslöften/rekommendationer!

Postat av: Maggan

Gott Nytt År min vän!

Jag tror att det blir precis som det ska va...

Din kära Mor har redan skrivit "det kloka, alltså detsamma som jag skulle skriva :)

Kram från mejs!

2009-01-02 @ 21:32:29
URL: http://mags.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Gott Nytt År min vän!

Jag tror att det blir precis som det ska va...

Din kära Mor har redan skrivit "det kloka, alltså detsamma som jag skulle skriva :)

Kram från mejs!

2009-01-02 @ 21:32:53
URL: http://mags.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Wow, snacka om "nån" som ville få saker sagt...

2009-01-02 @ 21:33:58
URL: http://mags.webblogg.se/
Postat av: Linda

Jag spår att ditt 2009 kommer att vara fullt av betydelsefulla beslut. Jag tror även att du kommer lära dig mycket om dig själv och hitta en balans som du inte har känt förut.



Rajraj nästa helg? =)

Kram!!

2009-01-04 @ 16:36:23
Postat av: Jenny

Mor och Mags: Vilka visdomsord! Jag ska ta dem till mig.



Linda: Rajraj, definitivt!

2009-01-04 @ 20:12:07

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback