Magsjukan!

Efter att en stor del av skolans elever och personal insjuknat i den hemska magsjukan, så har det äntligen blivit vår tur! Igårkväll lade jag en frisk unge i sängen och i natt hann han bara ropa "Mammaaaa!" innan gurglande ljud ekade i städhinken.
Nu ligger han på en madrass i vardagsrummet och har äntligen lyckats somna en stund. Hela morgonen har han mått så dåligt och bökat, stånkat och stönat:
"Mammaaa... jag mår så dåååliiiiigt.... Mamma, jag vill inte ha det hääääär... Mamma.... krusa på mina fötter."

Tänk att det alltid är han som drabbas, själv blir jag ju sällan magsjuk (bara vissa söndagar). Men man ska väl inte ropa hej...

Kommentarer:
Postat av: Anonym

ooonej! Hoppas det inte var hans vistelse här som smittade :(

2009-01-21 @ 17:21:54
Postat av: Anonym

Skrev det...

2009-01-21 @ 17:22:35
Postat av: Linda

Men satans förbannade sida. Jag, LINDA, skrev det. Herregud.

2009-01-21 @ 17:24:45
Postat av: Anonym

Stackars Joel! Mommo känner verkligen medlidande! Jag hade samma sjuka för några veckor sedan! :-(

Postat av: Jenny

Så, så Linda. Lugna sig, haha!

Ja, usch för magsjukan.

2009-01-22 @ 07:58:03

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback