Blääääääää.

Dagarna blir rätt långa när det är skitväder ute och man ska försöka roa en halvkrasslig (snart) 8-åring på dåligt humör. Inte för att det är mitt jobb att vara någon slags narr som ska hoppa runt och göra konster och trolleri för att han ska hållas glad, men ändå får man ju bidra med lite när det vägrar bli strandväder.
För att själv hållas på humör har jag idag farit på länk runt Östernäs i duggregnet. Jag blir förvånad över hur lätt det går att springa! Men det kan bero på alla inre frustrationer som ligger och pyr och som behöver ut.

Igår åkte vi tillsammans med Joels kompis Marcial till tivolit. Det var sig likt, förutom att de fattat att sänka volymen vid radiobilarna. I fjol var ljudet där öronbedövande. Efteråt cyklade vi till Timjan och fikade. Det var år och dar sen jag träffade Marcial, hans pappa och lillebror så det var riktigt trevligt!
På kvällen drog vi till Linda, Stefan och Vilja. Sjöng lite Singstar, spelade lite Guitar Hero, drack en öl och avslutade med Från A till Ö.

För tillfället väntar vi på att privatchaffisen Tessa ska plocka upp oss och ta oss med till Sparhallen. Imorrn ska vi ha kompiskalas och det ska bunkras till det. Övriga är välkomna att fira Joels 8-årsdag på torsdag.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback