Bil-bilder.

Eftersom Joel avskyr att åka bil fick jag hitta på nåt kul att göra på vägen hem från Sund.
"Ta lite bilder på mig då" sa jag. "Säg vilken pose jag ska göra bara!"

"Okej" sa Joel. "Se galen ut!"


"Nu ska du se cool ut!"



"Nu är du en tjuv som håller i en pistol!"



"... en gammal tant som kör bil!"



"... en tuffing som lyssnar på hårdrock!"



"Du gömmer dig för polisen!"



Den här sista bilden är lite lustig, här kan man tro att Joel säger: "Se dum ut", men han knäppte en bild när jag inte visste om det.


Kommentarer:
Postat av: sandra

men jäla galningar.. faan va kul morsa joel har..

2009-05-05 @ 11:49:26
Postat av: Linda

Hahaha!! Tack för att gott skratt i kvällen :)

2009-05-05 @ 22:27:55
Postat av: Lottis

Hej! Gud, va härligt att vara lite halv crazy :) Ha de gott! Kram Lottis

Postat av: Ann-catherine

haha ja jag vet flera bloggare som tar sånna bilbilder...måste vara en inne grej.... :) dom var roliga allafall.... vi får ta bussbilder eller tåg bilder sen då kanske eftersom vi inte har någon bil :)



Ha det bra kram oss

2009-05-09 @ 13:08:35

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback