Move you ass!

Förra veckan var av en minst sagt fullspäckad art. Vareviga kväll var det något program. Jag har inte hunnit röra en tum extra på min kropp och nu börjar det visa sig på humöret.
Jag känner mig fläskig ända in i tarmarna och måste gå och nypa i mina love handles, studera graviditetsbristningarnas bredhet, kolla om gäddhänget dallrar, knipa på insidan av låren, räkna bilringar i sittande ställning och klaga, klaga, klaga över utebliven motion. Till på köpet har lingonveckan och det gör en inte smalare och mindre sugen, direkt. USCH!

Jag vet att det här låter som ett sjukligt beteende, men jag kan trösta er med att jag varken satt fingrar i halsen eller låtit bli att äta, det är helt enkelt så att jag mår bra i både kropp och själ av att röra på mig! Det bästa är att det går så fort att vända tillbaka till de fina tankarna igen. Efter två pass på Avancia och de vanliga hundpromenaderna så mår jag bra i kropp och knopp!

Kommentarer:
Postat av: Maggan

Känner jag igen mig eller känner jag igen mig?! Känner mig så just nu, så i morgon blir det nya friska tag :)

Vårkramen!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback