I gott skick.

Lyckades få Joel isäng FÖRE 21, halleluja! Han var så trött och grinig efter fotbollsträningen och ville inget, orkade inget, kunde inget. Just då skulle han naturligtvis göra undan sin läxa och det slutade med att jag blev arg och drog fram dammsugaren. Jag börjar alltid hetsa, röja, städa, dona när jag blir arg, samtidigt som jag "påttrar", fräser och muttrar. Egentligen borde jag bli arg lite oftare, eller helt enkelt lära mig städa fast jag är glad.

Morgonen började ialla fall bra. Jag var på företagshälsovård. Det var lite mysigt att sitta där med sjuksyrran, medan hon frågade mig om ALLT, verkligen ALLT! Jag öppnade mig och svarade helt sanningsenligt på hennes frågor och kände mig lite speciell då hon verkligen verkade bry sig om mig :)
Jag fick väga mig och mäta mig. Jag gjorde ett syntest och ett hörseltest och fick MVG på alla punkter! Jag kände mig riktigt nöjd med mig själv efteråt, "jag är ett riktigt kap", tänkte jag. Ung och frisk människa i otroligt god kondition, perfekt BMI, utmärkt syn, fantastisk hörsel och kraftig benstomme som inte kommer att urkalkas så hastigt bara jag börjar äta kalciumtabletter. Jag skulle nog ge fina avkommor*, ja... det har jag ju redan ett bevis på. 

Att eventuellt anmärka på är den där psykiska biten hos mig. Jag kan ju vara rätt lynnig och hetsig emellanåt. Och... jag städar bara då jag är arg.



* Intresserade kan lämna namn och nummer i kommentatorsfältet.

Kommentarer:
Postat av: Tessa

Hhahah, du e så färdig du! "jag är ett riktigt kap" Fniss. Gullis. va rolig du e.

Postat av: Jenny

Ja, sätt rolig till en av de där positiva egenskaperna. Men fortfarande har ingen anmält sitt intresse... fy fan vad kränkt jag blir.

2009-10-15 @ 19:35:33

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback