Internetdejt.

Jag har märkt att jag inte fått EN ENDA intresseanmälning efter mitt skryt om min goda hälsa...
Fast, bloggen är kanske inte rätt forum för en kontaktannons.

Förresten har jag slutat med sånt!

Jag var ju under en period en flitig internetraggare. Herregud, så jag höll på! Stockholm var den givna mötesplatsen, då jag passerade staden ungefär en gång i månaden på min väg upp till Härnösand, där jag pluggade. Det var (utan inbördes ordning) fika på Cityterminalen med Anders, öl på Söder med Martin, promenad med Johan, åktur i BMW med Jagharglömthansnamn, Gröna Lund med Jonathan, middag på kineshak med Rickard, bastubad med Micke och caféhäng med Joni.
Ja, det var en rolig tid, men nu skulle jag aldrig ha tid med sånt där.

Ensam är stark! (Fast även den starke behöver en varm kram emellanåt...) :)

Kommentarer:
Postat av: Mor

Det är väl som med allting annat, man ska ha lite tur också.

Postat av: Linda

Är inte Jonathan och Joni samma person?

2009-10-12 @ 07:06:06
Postat av: Linda

Herregud vad den här bloggsidan orkar strula!! Kommentarerna försvinner ju titt som tätt. Ibland dyker de upp senare ibland inte. Byt sida!

2009-10-12 @ 07:07:22
Postat av: Jenny

Jonathan=Joniie

Joni=... Joni :)

2009-10-12 @ 17:25:44
Postat av: Linda

Jaha. Ha nog missat nån dejt där :P

2009-10-12 @ 20:30:58

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback