Perjantai.

Tänk att det är fredag igen och här sitter jag instängd i köket och bara väntar på att klockan ska bli halv nie, så jag kan kasta ut Joels högljudda vän, bänka mig i soffan med en kall Björn, en påse chips och Idol.

Idag har jag tampats med 17 högljudda skolbarn och fått ta fram Gordon Ramsay i mig, banne mig! De var helt fredagsstissiga och det värsta är att de är duktigt måndagsfladdriga också. Men tre lugna dar av fem är bättre än inga alls...
Lite annan kalabalik har det varit på jobbet, som gjort mig lite nedstämd så det är tur att jag kommit iväg på combat (i onsdags) och box med Sofie i torsdags. Träning gör verkligen susen för humöret och även om en uppfriskande promenad i rask takt är skönt det med, så är den där totala utpumpningen då svetten strilar och ansiktet är högrött, den bästa medicinen mot dåligt humör.

Nu - inte tänka på jobb.
Nu - ta helg!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback