Rutsch.

Idag har jag lite ont i min vänstra höft. Det är sviterna efter våldsamma åk i vattenrutschen på Mariebad. 12.05  blev min bästa tid, men ingen av oss (jag, Linda, Patrik) kunde slå Stefan som med tjut och höga skratt susade ner på rygg i fosterställning med badbrallorna vid knäna och landade på 11.43. Det var verkligen en syn då man såg ett rövhål komma farande och en hög med armar och ben som sen landade och förorsakade en mindre tsunami.
Vi reläxade också i bubbelpoolen, svettades en sväng i ångbastun och drog sen hem till Linda och Stefan för lite Singstar. Toppenkväll!



Ingen har väl undgått att Idol har börjat igen och jag har naturligvis mina favoriter.

Krusbollen Rabih.

Musikaliska Mariette


Kommentarer:
Postat av: Linda

Hahah!! Stefan har skavsår på bäckenbenen bak på ryggen idag (och är så bakis att han spy och ligger i sängen än).

2009-10-04 @ 10:52:33
Postat av: Jenny

Nämen, usch då! Blev det så mycket igår?

2009-10-04 @ 12:24:48
Postat av: Mor

Ont i höftleden??? Det ligger i släkten, jag fick känningar redan i 30-årsåldern...

Postat av: Jenny

Jo, men den onda höften fick jag av att jag tjongade in i rutschikansväggen :)

2009-10-04 @ 15:57:14
Postat av: Tessa

HAHAHAAA, jag döööör. Vilken syyyyn. Själv fick jag tarmsköljning av en brant rak rutsch på Gran Canaria. Måsta gå o kacka ut vattnet tvärt efter landningen, hehe.

2009-10-10 @ 22:48:52
URL: http://bianco.webblogg.se/

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback