gårdagen

Linda lurade ut mig igår, det blev en tur till Arken - som vanligt. Brorsan var barnvakt, jag menar... jag börjar ha några barnvaktningar innestående efter att jag haft Vingmuttern här i tid och otid. Eller okej... tre gånger då.
Först jobbade jag till kl 18 och fasen vad stressigt det börjar bli!
Jag åkte hem och packade ihop lite grejer innan jag tog cykeln och Seidi till Linda. Där drack vi några bärs och åkte till "stadshotellet" och svängde våra lurviga både på gubbhyllan och nattklubben. Det var dock tjockt med folk och vi var rejält svettiga efter en enda låt, så vi satt mest och snackade vid ett bord med en varsin svalkande äppelcider.
Carola var sedan vänlig att skjutsa mig hem efter stängning.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback