så besviken...

Sista avsnittet av Prison Break för säsongen igår. Det hade jag ingen aning om, utan satt på samma vis som alla andra måndagar (med benen uppdragna i soffan, kramandes en kudde och ropandes: "neeej, gå därifrån nu! Vakten kommer, aktaa!") och som vanligt slutade avsnittet med att någonting gått på tok i Scofields planer. Skillnaden denna gång var en pigg och glad tv röst som kom med information som var som ett slag i magen: "Mjaaa... detta var det sista avsnittet för säsongen. Fortsättningen följer (håll i er nu) efter sommaren!" Va?! Vaddå efter sommaren? Jag vill veta hur det går nu!

Alla mina vänner som har ett snabbt bredband har redan laddat ner och sett alla avsnitt av serien och har retats med mig som är så ute och faktiskt väntar en hel vecka på att få se fortsättningen. De har hotat med att avslöja hur alltihopa slutar och jag har slagit med handflatorna för öronen och ropat: "lalalalal" för att inte höra nåt. Jag har fnyst och sagt att det är ju en del av hela spänningen liksom, att vänta... att längta! Men att gå typ 5 månader och vänta på att få se om de lyckas fly ur fängelset, nä.. det går inte!
Så ge mej säsong 2 av Prison Break... NU!

I övrigt...

Hemkommen från skolan dårå. Jag och Maggan bodde lyxigt i ett nyrenoverat elevhem, som tidigare varit mentalsjukhus. Stort rum, stort badrum på rummet. Nya rejäla IKEA möbler och fräscht kök med sprillans nya kärl. Tyvärr kommer vi inte att kunna bo kvar där i fortsättningen av terminen, eftersom priset var lite väl saftigt för oss.
Nu är det 5 veckor till nästa innevecka, och under den tiden har jag bara en salstenta att plugga på. Känns riktigt najs, bara läsa och läsa i fem veckor. Nu har jag tid med lite vick här och där för att skramla ihop lite pengar, väldigt fattigt om dom just nu...

Ja, och igår fick jag min nya fina bil. Den gick prickfritt igenom besiktningen och jag fick välja nya fräscha brickor. Den går som ett skott och det är så kul att köra! Hurra hurra. Nu måste jag hitta ett passande namn till bilen. Kom gärna med förslag (Linda, det brukar du vara bra på!).

Dags för lite plugg nu...

Kommentarer:
Postat av: Linda

dy måste ju ge mig lite mer info om bilen, har ett bra namn på lager :P Men vet inte om färgen passar. Så vad har bilen för färg? O formen är ju också ganska viktig. Hela serien har inte vi andra sett, utan bara säsong ett, men nu ligger säsong två på nätet wooohooo! O fast du har ett långsamt bredband kan du ju ladda ner. Då blir det ju också spännande att vänta ;) kram

2006-03-21 @ 15:56:47

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback