sunk

Linda ringde när hon satt på färjan, äntligen påväg hem. Jag åkte till henne och väntade med kaffe och matade henne sedan med bullar och förtäljde historien om den ledsna flickan. Och minsann, efter lite uppmuntran så kändes det genast mycket bättre!

Sen åkte jag på pump med tom mage och har väl aldirg varit så nära att svimma och spy under ett pass. Conny skonar ingen! Efter ett plågsamt utfallsset (3x15, han är fan galen!) och marklyft med 25 kilo på stången var jag stekt och fick jag sätta mig och samla krafterna medan de andra knäböjde. Hur vore det med lite mer regelbunden träning istället för att fläska på allt man har varannan vecka?
Dagens Connycitat:
"Jajaaaa, spänn rumpaan! Tänk att ni har vunnit en miljon och har lotten mellan skinkorna och det blåser storm ute! Spääännnn!"

Följde Tessa till Robert´s på en toast efter pumpen. Hon skulle vidare på jobb direkt efteråt. "Jag duschar ikväll" sa hon... "eller imorgon, får si..." Rekord i sunkighet går tiiiilll.. (trumvirvel).... Mig. Tessa tog åtminstone en raggardusch under armarna på Avancia och här sitter jag med intorkad svett.


Kommentarer:
Postat av: Tessa

Haha, ja du e roli du. Varför inte fixa barnvakt under Joels vecka istället för att ta ut dig så musklerna går av och tinningarna sprängs? Jag vill inte ha en Jenny med hål ovanför öronen som inte kan gå pga att musklerna sprättat ur sina fästen. Nej skärpning nu, du har så bra potential, men då måste du köra regelbundet och inte 4 ggr ena veckan för att sen ha ett uppehåll på en vecka. D e GO i dig bruden! Tack för sällskapet på Roberts. Och jag håller med om att vakna till budbil, sopbil eller plogbil är inte mysigt. Kram

2006-11-29 @ 19:36:38

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback