Dagisjulfest och Härnösand.

Fy fan, så började jag skriva ett skitlångt inlägg om dagisjulfesten igår. Och så klick bara, försvann det. Fan.
Joel var ialla fall jätteduktig som stjärngosse i luciatåget och "Herr Galt med betar och allt" i pjäsen Vanten. Sen blev det ringdans och jag var den enda föräldern som dansade och figurerar väl nu som liten groda i samtliga föräldrars fotoalbum från julfesten 2007. Jäklar vad de orkar fota! Under luciatåget kunde man tro att Paris Hilton stod i klungan, som det blixtrade och smattrade från alla kameror. Själv hade man ingen kamera, men jag lever på minnet av den söta stjärngossen som sjöng högst av alla.

Idag sticker jag till Härnta. Imorgon klockan 15.15 (lokal tid) ska ni hålla tummarna, för då sitter jag som respondent i ett seminarium och får min uppsats bedömd. På fredagen kl 8.15 kan ni också hålla en tumme för att jag ska göra ett bra jobb som opponent.

Killarna bli alltså ensamma ett par dar. Det kommer gå jättebra, de trivs ju ihop.

Kommentarer:
Postat av: Maggan

Jag håller alla tummar jag kan för dig!!
Lycka till!!!!!!!!!!!!

Postat av: Tessa

Håller tummsarna, coolt att Joel fått en plastfarsa!!!
=)
En häftig sådan oxå. Ha så kuuul.

2007-12-12 @ 10:26:10
URL: http://bianco.webblogg.se
Postat av: Mor

Vi i Skutviken håller alla tummar vi har! men vi är inte oroliga - det kommer att gå jättebra!

2007-12-12 @ 14:31:04
Postat av: Linda

Jag tror inte heller att tummarna behövs hållas, du fixar ju liksom allt! Men för din skull så håller jag dem då.

2007-12-12 @ 19:11:41

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback