Fult plagg.

Slutet på 2007 närmar sig och början på 2008 hägrar.
I år ska nyår festas in ordentligt på branddepån i Jomala. Temat är "fulaste ytterplagget". Jag gillar såna här teman. Speciellt när det ska vara fult tema. Det slår högre att bli utsedd till den fulast klädda en fest än att bli någon fjantig "prom queen".
Så... är det någon som har något riktigt fult liggandes i garderoben eller på vinden? Kom ihåg att det är modernt med vintage nuförtiden, alltså duger inte mormors gamla kappa. Nej, nu snackar vi typ rosa/mintgrön/gul skidoverall anno -91. Helst ett par sneda snow joggers till för att matcha.


Kommentarer:
Postat av: maria

Haha, vad kul det låter :)

Postat av: Linda

Jag och Stefan hittade varsin underbart fin "dress" på Emmaus. Vi la undan igår o idag då jag skulle hämta våra fynd hittade jag en byxdress som var ÄNNU värre *fniss*. Så jävla snyggt!
Så.. det fula är fixat. Men vad i hela helvete ska jag ha på mig under? :S

2007-12-28 @ 20:09:28
Postat av: Tessa

Näe, fy fan va roligt. Sånt där is really my cup of tea! Har tivärr inge sånt sparat. Men Emmaus är ju en förträffligt bra idé. Ha riktigt skoj.

2007-12-29 @ 12:18:17
URL: http://bianco.webblogg.se
Postat av: Mor

Det skulle inte förvåna mig om det fanns något fult på vår vind. Jag var upp igår och hittade en del roliga saker, bl a kjolen som jag hade på millenniefesten. Den ska jag ha i år på nyårsfeten också, men den är inte ful, den är riktigt snygg! Jag klippte av den lite i midjan, för herregud vad smal jag var för för 8 år sedan!

2007-12-29 @ 19:14:05
Postat av: Linda

Herregud. Det är 8 år sen vi firade nyår i Saltvik. Tiden går lite för fort tycker jag.

2007-12-30 @ 12:31:06
Postat av: Jenny

Ja, herregu vad tiden går!

2007-12-30 @ 18:46:06

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback