Ålänningar.

Jag vet, jag har klagat på nyfikna ålänningar, egoistiska ålänningar och lögnaktiga ålänningar en del på sista tiden. Jag har stört mig på inskränkta ålänningar och ålänningar som aldrig tycks lära sig att blinka ut ur rondellen. Jag har svurit och gormat över inställda båtturer, som gör det omöjligt att ta sig hem av det enkla faktum att man bor på en ö!

Jag är beredd på att förlåta nu.

Imorse trivdes jag så bra på min promenad med Seidi, så jag såg ett vackert Åland med vackra människor. Och jag tänkte att det är nog inte så tokigt här ändå.

Kommentarer:
Postat av: Linda

Det går över ;)

Postat av: Maggan

Jenny, du är förälskad!!

2007-02-22 @ 16:22:01
URL: http://mags.webblogg.se
Postat av: Jenny

Ja, tamme tusan. Det måste vara därför! :)

2007-02-22 @ 17:45:05

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback