Spyfärdig.

Det slutade ju med att man satt och åkte runt, runt i det där förbaskat speedade pariserhjulet med magen i halsen.
Joel gick ut stenhårt genom att tillsammans med Marcial åka den värsta av alla åkattraktionerna - nån form av snurrande vagnar som centrifugerade och tryckte upp barnens små kroppar längs kanterna på varje vagn. Joels min utstrålade verkligen inte jubel under åkturen, snarare skräck och fasa. När vagnarna stannade satt han länge kvar och flåsade innan han segervisst höjde armarna i luften och vinkade glatt till mig - skärrad, men nöjd över sitt mod.

Nu ska jag tvätta kissiga lakan och täcken (Joel drack en halvliter cola igårkväll :) och sätta igång med bakningen.

Kommentarer:
Postat av: Tessa

Usch ve och fasa för den där centrifugattraktionen. Den borde heta spyomania, för spy är nåt jag skulle göra efter en halv minut. Modig han var som åkte den!
Cola till kvällsmål = ja, jag kan tänka mig speedad unge och en några deciliter i sängen
=)
Vi hörs imorn, bullmamma!

2007-06-16 @ 17:00:23

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback