Godmorgon.

Unnade mig en liten sovmorgon idag, ska dricka kaffe och sen har jag en hel del ärenden att uträtta.
Jag avskyr alla de där nödvädniga pappersärenden, som tvingar en runt hela stan för att få tag i bilagor som kontoutdrag och studiemedelsintyg. Men, men... det måste göras om man vill ha alla sina bidrag!

Carros lampor lyser fortfarande sneda och vinda och imorrn får jag körförbud, då har det gått en månad sen besiktningen. Allt ska lämnas till sista minuten, tydligen :S Nå... huvudsaken är väl att det blir gjort! 
Ni hängivna bloggläsare vet ju att körförbud tidigare inte avskräckte mig från att röra mig i trafiken med obesiktad bil, men jag har lärt mig min läxa efter den gången snuten tog mig utanför dagis! Dessutom skulle en bidragstagare som jag bli ruinerad av de 35 eurona i böter.
Körförbud = cykel eller buss.

Jag fick just lunchsällis också.
Ska träffa Carola på Svarta Katten kl 12.
Det var längesen!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback