Vårstädning.

Nåt har flugit i mig. Men det är nåt bra!

Jag har mycket bråte i mina köksskåp och efter jag skruvade ner skåpluckorna igår, syntes ju all skit.

Jag fick brått.

Tänk om någon kommer hit och ser vad jag har i t ex "tallriksskåpet".... eller pja. Tallrikar är det jag har minst av i det skåpet, jag väljer istället att kalla det "allskåpet".
Hursomhelst, jag började röja. Var sak på sin plats. Och jag fortsatte röja, skåp för skåp. Och nu är det så fint och städat så jag knappt vill sätta dit nå nya luckor. När jag väl höll på sortera och torka rent, städade jag kylskåpet, på vägghyllorna i köket och så rensade jag i allt bråte som låg på micron. Jag städade t o m ur städskåpet, för att få plats med diverse prylar som jag tror passar att ha i ett städskåp, t ex hink, Enjomoppen och städdukar.

Medan jag höll på att feja som ivrigast kom jag på vad det var jag egentligen gjorde.
Jag vårstädade!

Nöjd :)


Kommentarer:
Postat av: Linda

ååh vad skönt! Jag vill också vara klaaaar!!

Postat av: Tessa

Supernice! Ibland får man infall, och då gäller det att passa på! Grattis
=)

2007-05-30 @ 22:07:57

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback