Sådär... men än ropar jag inte hej.

Go vänner!

Härmed vill jag meddela att jag har skickat in den slutgiltiga versionen av min C-uppsats och nu är det bara att hålla tummarna och hoppas det går bra på själva examinationen, då jag ska få "domen". Än är det inte riktigt över, jag har två resor till Härnösand framför mig innan jag kan pusta ut och förhoppningsvis fira en fridfull jul.
Såhär ser rutten ut:

12 dec. Mot Härnösand!
13 dec. Respondering, mitt examensarbete skall bedömas av opponent och examinator. Luciafirande på studentrummet med glögg och pepparkaka.
14 dec. Opponering, jag ska ge en bedömning av en annans examensarbete. Sen kutar jag ner till bussen och åker hem.
15-16 dec. En skön helg hemma med grabbarna.
17 dec. Mot Härnösand!
18-20 dec. Innevecka med trevliga (umgänge med trevliga studiekamrater, avslutningsmiddag och stämningsfullt kyrkbesök) och mindre trevliga (seminarium och redovisning) händelser.

Full rulle före jul alltså!

Kommentarer:
Postat av: Linda

Grattis! Fasiken vad skönt att ha kommit så långt. Visst, du kanske inte ska ropa hej än.. men ändringarna du kanske kommer att få är säkerligen inte alls stora o speciellt tidsödande. Håller tummarna!

Postat av: Maggan

Gick en lång skogstur efter att jag/vi skickat in arbetet. Hade bara uppsatsen i huvet...hade vi kommit ihåg det, eller glömde vi det, blev det rätt?? Oj, oj,oj... Har precis ätit en välförtjänt lunch/middag och tagit en öl, och nu mår jag skitbra!! Fy attan Jenny, va duktiga vi varit!! Ses snart!

2007-11-23 @ 15:41:47
URL: http://mags.webblogg.se
Postat av: Mor

Grattis! Bra gjort!

2007-11-24 @ 10:34:47

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback