Intervjuer o cheesecake.

Sådärja. Då har jag avklarat mina första tre intervjuer och det gick riktigt bra!
På hemvägen svängde jag in till Kantarellen för att köpa nåt enkelt till middag. Det slutade med att jag kom ut med gelatinblad, kesella, philadelphiaost, digestivekex och frusna hallon. Ni vet väl vad det betyder? Cheesecake. Inte till middag dock. Jag kom på att vi hade en frusen klump köttfärs i frysen, det får duga.

Nu har jag lagat caken och ätit upp resterna av "fyllningen": typ en halvliter hallonröra som satt sig som en fet hinna i buken. Jag är inne i en riktig sug-period. Alltså, sug efter mat period. Igårkväll åt vi ägg, mackor, avocado och te till kvällsmat. Sen hittade vi en kvarts chipspåse. Sen blev det mandariner och mandlar innan vi äntligen släpade våra feta kroppar till sängs.
Henrik har nyss slutat snusa och har hittills tuggat Nicorette. Nu har han slutat med Nicorette och har istället börja få sug efter alltmöjligt. Och jag sympatiäter med honom. Tur att viktstången ligger i sovrummet och kallar på mig emellanåt...

Nu ska jag sammanställa intervjuer!

Ses ikväll då!

Kommentarer:
Postat av: Mor

Ni vet väl att det går en GI-kurs i Sunds skola... bra för såna med sug...

Postat av: Tessa

Läste nånstans att det skulle vara en GI föreläsning på ÅSS oxå. Lät ju bussigt intresting. Tack för igår, fick du nå värdinnegåva?

2007-10-23 @ 10:42:29
URL: http://bianco.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback