Ful och worthless.

Okej. Jag gör ett försök att skriva.

Min nya favoritsida på nätet är
fuldesign.se, där man hittar en hel del kul!
Här är mitt alldeles eget fulmonster som jag tillverkat.



... och nu håller jag och Joel på med korsstygnsbroderier. Han broderar en pistol. Jag broderar en tavla med en skabbig katt och texten Because I´m worthless. Ingen tanke bakom det direkt, utan det var motivet som var snyggt.

För övrigt mår jag skit, fysiskt alltså. Har åkt på en dunderförkylning och har gått hukad med armarna i kors på skolan för att skydda mig mot kölden som svepte ända in i märgen på mig. Huvet är tungt och ögonen svider. Få se om jag kommer iväg till skolan imorrn, vore typiskt att bli hemma sådär dagen före höstlovet.
Jag och Joel har lite planer på att åka till Sverige på höstlovet, men vi får se... jag är shoppingsugen!!!

Slut för idag.

Kommentarer:
Postat av: Linda

Från Fuldesign var Viljas "Käfta Emot"-body.

2008-10-15 @ 06:29:18
Postat av: Maggan

Snygg stygging! Jag skulle vilja ha en sån...

Kram på dig!!

Postat av: Tessa

Nämmen asså FY SEJDAN va fin!!! Du är en hejare på att vara kreativ du flicka! Impad duktigt.

2008-10-15 @ 20:43:58

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback