Helg.

Joel och jag har haft en riktig lanthelg i Sund hos Mommojohan. Vi åkte på fredagen, fick en god GI-middag, gick till Skrakholken och hälsade på kusin Jesper och hans sambo Rafaela och barnen Roger och Rebecka. Roger är 5 år och leker gärna med Joel. Lilla Rebecka är ett år och så otroligt söt så man vill bita i de där runda kinderna. Pojkarna lekte och paddlade flotte, simmade, körde lådbil och sköt med Joels ärtpistol, medan jag och Rafaela snackade skit. Lite svårt att förstå henne ibland, hon är ju brasse. Senare såg vi på Eurovision dance kontest och lade oss sent.
På lördagen hade vi fullspäckat program:

Joel klappar tackorna i fexet. Den ena var 22 år, halvblind och när vi bräkte åt den trodde den att vi var fårkompisar.



Joel rider på Mysla, fast tycker det går lite väl sakta i skritt.




Kisspaus. Mysla undrar vad Joel håller på med.



Buster fick stanna i stallet istället.



Hoppsan, det gick lite för fort i backen! Tur att Joel är noga med hjälmen.


Kommentarer:
Postat av: Linda

Kul att se joel på hästryggen =)

2008-09-10 @ 05:44:11
Postat av: Jill

Kul att hitta dig på bloggen:) (jag bloggar dock inte....än;)) Hoppades på att se lite bilder på mina barns pyssling och visst fick jag det:) Ses på vattengympan! Ha d gott!

2008-09-10 @ 23:27:37
Postat av: Jenny

Herregud Jill vad jag funderade innan jag förstod vem du var. Jag jobbar nämnligen med en Jill också och fattade inte var hennes barn kom med i bilden... :)

Ja, vi ses!

2008-09-11 @ 18:23:02
Postat av: Jill

Antog att du skulle få fundera lite;)

2008-09-11 @ 19:18:29

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback