Halllåååå?!

Under mitt blogguppehåll var det en del som frågade om jag helt slutat blogga. Mjaaaanå, kanske det kanske, svarade jag. Men, ser ni, det är ju inte kul att blogga för blinda läsare, om man säger så. Ni får ju ta och ge lite respons lite nu och då. Kanske jag är för tam? Jag tror jag ska börja som hondär Katrin Zytomi.... nånting, alltså f.d Schulman. Alltså, jag ska skaffa mig en stark personlighet och tydliga åsikter om ALLT. Jag ska börja skriva upprörande saker för att provocera och göra så ni blir arga på mig och tycker jag är en idiot. Bättre negativ uppmärksamhet än ingen uppmärksamhet alls... eller?

Så kom igen, era fega jävlar!

(P.S Är det någon som saknar mina vackra dikter? Jag hoppas ni har anat ironin i dem :) Men jag kan nog skaka fram en till, om nån är intresserad ;) *fiskar kommentarer*

Kommentarer:
Postat av: Simon

Ägg

2009-07-26 @ 23:13:02
Postat av: Mor

Skriv bara som du brukar, då blir det roligt och bra.

Folk är lata att kommentera. Av mina 50 läsare om dagen är det 2-3 som kommenterar. Så det blir man inte bortskämd med...

Postat av: Jessica

Hallå hallå!!!! Jag läser hele tiiin! Är helt galet rutten på att kommentera slår mig själv på fingrarna

jag skall bättra mig! =)

Du får ju INTE sluta blogga!

2009-07-27 @ 10:32:46
URL: http://jessimons.blogspot.com
Postat av: Jenny

Jag är också skitdålig själv på att kommentera, så jag ska väl inte klaga... Kul att kika in på din blogg, Jessica! Hoppas du har det bra, det är väl JÄÄÄTTEOFTA du besöker Åland förstår jag. Hör av dig nångång du är här!

2009-07-27 @ 15:57:12
Postat av: Linda

Jag försöker ju vara med och skoja till det lite ibland också.

2009-07-27 @ 20:51:15
Postat av: Jessica

2009-07-27 @ 22:44:58
URL: http://jessimons.blogspot.co
Postat av: Anonym

Aj då.... hände nåt knas där. Eller, jag blev så ivrig över att ha fått en kommentar tillbaka, att jag tryckte på enter lite för tidigt. Haha!

Jag är på Åland just nu faktiskt! :D Kom onsdagkväll förra veckan. Han noll aning om hur länge jag stannar. Tre v semester kvar i alla fal, så det är nice! Kanske kan ta en fik här i veckan? :) Om du är ledig nåt. Hör av dig vettja! :D

2009-07-27 @ 22:48:51
Postat av: Jenny

Ja, jag är bara ledig. Men jag har nog inte ditt nummer kvar.

2009-07-28 @ 09:24:02

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback