Valborg.

Valborg firades på Klippan i Sund i alltför tajta 70-talsbrallor, skjorta så spänd så det blev "öglor" mellan knapparna och brun manchesterkavaj. Brorsans tjej Maria firade 70 år tillsammans med en kompis och eftersom de är födda på sjuttiotalet skulle alla gäster klä sig tidsenligt.

Såhär såg min outfit ut bakifrån...



Brorsan hade sparat mustasch för detta tillfälle. Fjunigt.



Det var tidig morgon innan jag kom "hem", eller till Mor där jag skulle övernatta. Joel sov också där och på eftermiddagen när jag vaknade följde jag med honom och Elias ut och åkte flotte. Se vilka söta kusiner!



Senare åkte vi till Golfrestaurangen för den traditionella Första Maj Middagen.
Joel passade på att öva lite slag.


Kommentarer:
Postat av: Tessa

Hah hah haaa, snigga miner värklien. Nice assss!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback