Rödvin är aj aj!

Ännu en helg har förlöpt. Nu är det inte många helger kvar på det här året - närmare bestämt fyra stycken. Och så är det 16 arbetsdagar kvar innan jullovet. DET, mina vänner, känns skönt! Sällan har jag känt mig så värdelös på det jag gör, så inkompetent vilket naturligtvis gör att jag känner mig orkeslös och som att motivationen har försvunnit totalt. Jag hoppas verkligen att lite ledighet kan få mig tillbaka på banan, för nu är det inte kul!!!
Helgen däremot blev helt okej... till slut. Lördagen tillbringade jag sängliggandes med vissa (var det tio eller elva) avbrott för akuta toalettbesök. Jag borde lära mig att jag-inte-kan-dricka-rödvin.
Framåt 18-snåret tog jag mig ut med Seidi och ner till nyöppnade Wild West där jag inhandlade en guesadilla (Linda vet mycket väl vad det är :) och efter den lilla strapatsen blev jag mitt i allt ganska pigg.
Så jag ringde och ehrm... "hörde mig för" och vips satt jag i das auto med Coldplay på högsta volym påväg till Jomalauta. Där var det glöggkväll för de som tålde lite starkare grejer och en och annan öl för de klena som inte tål annat än malt och humle. Och naturligtvis gick färden mot Stadshotellet framåt 00-snåret.
På söndagen åkte blev jag hämtad och förd till Alandica, där jag såg på Luftslottet som sprängdes tillsammans med "chauffören". Filmen var bra i början och slutet. I mitten av den tog jag en välbehövd powernap och missade tydligen en massa spännande grejer. Nåväl, slutet gott allting gott.

Kommentarer:
Postat av: Tessa

Hahaha fy fan för dina amatörrötjutsfyllor. Det var länge sen jag drog en sån. Ett glas eller tre går an, sen måste jag byta till nåt bubbligare.

2009-11-30 @ 23:07:58
Postat av: Linda

Sluta mobbas! haha

2009-12-01 @ 15:41:43
Postat av: Jenny

Pappa påstod att jag nog övat för lite, att det var träningsvärk :)



Linda, jag såg nu att jag själv stavat ordet fel, det ska ju vara quesadillas, med Q!

2009-12-01 @ 18:43:45

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback