Känsliga läsare (SimonK) varnas för innehållet i detta inlägg.

Sov ju "sådär" natten till fredagen. Inte nog med att jag fortfarande kände mig lite krasslig, så fick jag den månatliga "överraskningen" (är det faktiskt nån som har koll på när de ska ha mens?). Så, efter att rofullt slumrat in och sovit några sköna timmar vaknade jag av nåt fuktigt på madrassen. Jag var så trött, så jag försökte låtsas som om jag inte förstod att det var som jag låg och gned låret i. Till slut måse jag ändå face the fact och stapplade upp till toaletten, satte mig, gjorde det jag skulle, "försåg" mig med en ny rosa OB, nya trosor och tillbaks till soffan.
Jag vek en lakansflik över pölen och lade mig igen.
Jag trodde inte det var sant när jag vaknade andra gången, denna gång på mage med nåt blött under mig. Jag försökte hypnotisera mig själv till sömn genom att läsa upp ett litet mantra:
"Det är ingenting, det är ingenting, somna om, somna om"
Men när man känner hur det liksom sipprar, då måste man liksom göra slag i saken.
In i badrummet, drog ut "proppen" och gled in i duschen. Det var där och då jag gjorde upptäckten. Ett litet snöre. En OB! Jag var förvirrad. Hade jag inte just dragit ut den? Jo, det hade jag. MEN jag hade tydligen inte dragit ut den första.
2 rosa OB hade alltså i max uppsugningssize fått plats, MEN hade ändå inte klarat jobbet!
Jag ska ringa Konsumentverket.
"Varken luddar eller läcker" - vilken lögn.

Kommentarer:
Postat av: Mor

Ja det var ett informativt inlägg! Min reflektion är: Du har väl bäddat med plastad frotté så det inte blir fläckar på soffan!!??

Postat av: Linda

HAHAHAHA!! Fy satan nu fick ju jag skratta i alla fall och det var jäääävligt längesen känns det som.

Även jag skänker din soffa en tanke och jag lovar att Simon läste alltihopa av ren nyfikenhet! Haha!

2009-11-14 @ 17:23:26
Postat av: Linda

Men by the way: hur tusan kan du sova med OB? Det kan väl inte vara nyttigt?

2009-11-14 @ 17:26:14
Postat av: Tessa

Hahahaha ÄLSKAR DEJJ O DINA INLÄGG. Känner så igen mig. Men varför har du rosa ob? Grön e väl störst? Och vissa måste ju sova med tampong maxi OCH binda för att inte behöva använda plastad frotté ovanpå lakanet. Du har ju redan varnat i rubriken, så den som läser får skylla sig själv, men även jag har haft 2 tampisar inne, den ena hade hamnat på tvären högst upp, liiite petigt att få ut. Tydligen int så trångt därinne, haha. Puss. Saknar dig, vi måste träffas så jag får skratta lite.

2009-11-14 @ 21:14:27
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Jag har ett täcke under mig när jag sover så soffan klarar sig. Ni vågar sitta i den när ni hälsar på.

Linda, jag tycker bindor är så fruktansvärt äckliga då det blir varmt och kladdigt och asigt.

Tessa: ja vi måste ses snart!!

2009-11-15 @ 18:43:00

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback