Visning.

Det här huset var jag och kollade på häromdagen. Så himla mysigt och så himla perfekt för en liten familj som oss. Bara 76 kvm i bostadsyta, men med världens mysigaste gård där Seidi och Joel kan springa fritt. Där Nylock kan pissa i buskarna. Där skulle vi kunna ha sommarkalas för Joel och sensommarfest för Mamman.
Vi skulle få varsit sovrum. Vi skulle kunna ha en liten snickeboa i friggeboden. I garaget skulle das auto stå varmt och tryggt på vintern.

Så himla perfekt!

Det tyckte dessvärre en hoper andra människor också. Det var fullt hus på visningen och jag kan tänka mig att priset inte stannar vid de 125.000 som var satt.

Nåja. Vad är väl en bal på slottet...


Kommentarer:
Postat av: Jessica Sundberg (f.d Selander)

Jag ska hålla tummarna för dig iaf, huset såg ju skitmysigt ut!

2010-06-16 @ 21:42:46
Postat av: Jenny

Tack Jessica!

2010-06-16 @ 22:26:45
Postat av: Simon

Du får gå o ta lån på 160 lax o smiska ner det på bordet när det är budgivning... Problemet löst... =]

(Att betala av lånet sen, det är ju en annan grej i sig... )Tål att räknas på

2010-06-17 @ 01:03:01
Postat av: Linda

Ge inte upp! Andra människor kanske tänker precis som du gör och trillar bort på vägen. Om inte annat har du mer erfarenhet tills nästa gång du hittar något av intresse.

2010-06-17 @ 08:26:23

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback