En solig dag

Ja, tänk att det var solen som väckte mig imorse! Mycket trevligare än en pipande och vibrerande telefon, eller en morgontrött pojke. Solen gjorde dock både mor och son pigga och på gott humör. Och när jag sa till Joel att han fick ha vårjackan på sig idag var hans dag räddad! Lämnade på dagis och tog en riktig långpromenad med Seidi.
Kaffe och plugg nu. Ska sätta mig ute på balkongen och bena igenom de sista sidorna inför tentan. Min studiekompis Maria ringde igår och stressade upp mig. Hittils har jag varit rätt lugn, pysslat med lite annat, vilat och slappat och tänkt att "jag gör det sen". Men Maria har alltid lite inside information om saker och ting och räknade upp en radda med begrepp vi skulle kunna redogöra för i tentan. Ehhh... begrepp som jag aldrig hört förut. Eller som jag åtminstone inte kunde redogöra för. Sen tänkte jag att det är bäst jag sätter fart... så det ska jag göra nu. Ut i solen och plugga!!!!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback