jag har vänner

Ja... lördagen blev inte riktigt som väntat med mysig tomtemålning på en man hand (okej, Seidi var ju hemma, så tumanhand då...). Mitt i allt började min karaktäristiska telefonsignal och sms-pipen påkalla min uppmärksamhet från Ensam hemma 2 på teve. Jag har trots allt vänner, tänkte jag och mitt i allt dök Catta upp hos mig och en stund senare stod jag dansade på Dinos dansgolv, där en Ola Salo look a like i skotskrutig kjol och cerise ögonskugga rev av gitarrsolon på löpande band.
Arken var såklart nästa anhalt och när jag vaknade igår morse önskade jag att jag suttit hemma och målat de där jävla tomtarna hela lördagskvällen istället.

Nu har jag städat hela lägenheten och ska snart få gå och hämta min lilla älskling och så ska vi bygga lego, julpynta, laga mat tillsammans och bara myyyyyysa!

Och grattis till Linda som har slitit i skolan i.... många år och äntligen har hon blitt förskolelärare! Grattis, grattis, grattis!

Kommentarer:
Postat av: Linda

Tack gumman!!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback