juldagsbox

Juldagsöppet på Avancia och genast slängde jag och Linda oss på datorn för att boka in ett av årets sista boxpass. Vem har sagt att man måste låta julskinkan sätta sig på låren?
Nä, dags redan nu att tänka på Beach 2007!

Julklappar fick jag ju igår också. Min lillebror Simon, som inte är så himla liten längre, struttade runt i vardagsrummet och väste: "Jenny, jag såg ett jääättestort paket i sovrummet och det står : Till Simon på det!" Det visade sig vara en boxningssäck och genast var jag framme och mallade mig och skulle visa honom lite teknik. Elias, Vingmuttern, stod bredvid och daskade på säcken på ett sätt som såg otroligt fjolligt ut. Med tomteöronmuffar på huvudet och stort leende fick han alla att vrida sig av skratt och när Farmor började pusta och ta sig för bröstet blev vi nästan oroliga att hon skulle trilla av pinn där, mitt på julafton.
Ja, jag fick ialla fall ett presentkort på en ansiktsbehandling, men efter lite uträkningar tror jag det kan räcka till två behandlingar. Utöver det fick jag en stavmixer och så lite annat smått och gott.

Och snart är det nyår och som vanligt är det svårt att veta hur man ska spendera den sista dagen på året. Tips någon?


Kommentarer:
Postat av: Linda

hehe inte sista boxen här inte.. jag ska på torsdag igen ;)


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback