skratt

En rätt trög och tråkig morgon förvandlades mitt i allt till en underbar dag!

Att bara få se Musikinstitutetkillarna sitta på Robert´s och dricka latte när jag gick förbi fönstret, gjorde att jag blev glad. När de sen välkomnade mig så hjärtligt ("Heeeej! Kom! Sitt med oss!") blev jag ju ännu gladare. Sen satt vi där, pratade om viktiga och oviktiga saker, fjantade oss, lyssnade på musik och drack en balja kaffe var. Och sällan skrattar jag så mkt som när jag får sitta och fika med dem. Ni vet, sådär så man sitter dubbelvikt och bultar med handen i bordet och kippar efter luft.

Ett gott skratt förlänger livet - eller gör åtminstone dagen lättare att stå ut med.


Kommentarer:
Postat av: Tessa

Mysigt! Fast jag har ju ingen jävla aning om vem "musikinstitutetkillarna" e...aldrig hört. D får du berätta ikväll. Kommer typ kvart i åtta, senast åtta. För jag vet att säger jag kvart i, så blir d fem i...typiskt mig.

2006-12-07 @ 11:33:49
Postat av: Jenny

Barra du e i tid så jag int blir sen ti pumpen!

2006-12-07 @ 12:54:53

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback