bla bla bla

Sisådärja! Nu var det städat, tvättat och klart! Min möblering blev lyckad och jag har kastat bort en sopsäck med skräp ur sovrummet. Jädrar vad mycket skit man samlar på sig.

Jag har just lagt en omelett på spisen som jag strax ska avnjuta (?). Mitt kylskåp är väldigt tomt, så det blev lite roliga ingredienser som rotfruktsblandning, en kall potatis, en tomat och lite ost. Nåja, jag är ju inte så kinkig så det ska nog smaka.
Sen måste jag packa allt klart, för imorgon direkt efter jobbet sticker vi till Stockholm. Plötsligt blir jag sådär tjejig och vet inte vad jag ska ha påååå meeeej. Provade ett par shorts igår, men rumpan såg så stor ut i dom. Och är det inte ute med kamouflage? Måste surfa in på Sofie Fahrmans sida och kolla....

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback