Fickparkering

Fickparkering

Min vän Jonathan håller som bäst på att ta körkort genom att gå en intensivkurs uppe i norrlandsfjällen. Jag som haft körkort i snart 7 år är lite mallig, men är vänlig nog att förhöra honom på b la trafikmärkena då jag frågar om han vet vad den röda sexkantiga skylten som det står STOP på betyder. Joooo, svarar han irriterat. För att ytterligare förbereda Jonathan var jag snäll nog och skickade honom den här beskrivningen på det svåra fickparkeringsmomentet som han skall tampas med i ett senare skede.

Bilden talar för sig själv va?


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Tack för den fina teckningen, den hjälpte lite iallafall, fick dock hjärnsläpp vid punkt 3 och började vrida ratten åt fel håll under den senaste lektionen. Nåväl, det viktigaste är att jag kan styra rätt på uppkörningen...

2006-07-08 @ 20:01:18

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback