pyjamasparty

Igår hade jag och Linda pyjamasparty, eller alltså... party och party. Kan man kalla det party när man är två personer? Ialla fall var syftet att vi skulle sitta i våra sladdriga pyjamasar med en flaska vin på bordet och en gitarr under armen och pula på en vacker låt. Det första problemet var att jag inte hade någon pyjamas, så jag frågade om jag fick komma utan. Pryd som hon är vägrade hon låta mig sova under samma täcke som henne om jag inte hade pyjamas, så jag fick snällt sätta på mig mysdressen.
Nåja, när vi öppnat vårt vin fastnade vi istället framför datorn och höll på fjanta oss med det ena och det andra. Linda tyckte jag väckte anstöt mot hennes pojkvän genom att förtälja otäcka/äckliga/snuskiga saker för honom. Men man måste ju få skoja lite, tycker jag!

En flarra till öppnades och vi slängde ihop en låttext som båda var nöjda med. Men imorse lät den liksom inte lika bra som den gjorde kvällen innan, av någon konstig anledning.
Jag sov ialla fall jättegott, förutom att jag blev väckt av varubuden kl 8 imorse (Linda bor ovanpå en butik), "Brrrmmm, brrrmmm (skåpbilen rullar upp på parkeringen), vrrrnn vrrrnnn (tomgång), chhhhh-chhhdoongg (sidodörrarna öppnas och stängs), dock (förardörren stängd), brrrm, brrrrmmm (bilen åker iväg).
Herregud, hålla på köra varor klockan 8 en onsdagsmorgon när folk ligger och sover ruset av sig! Hrmpf!


Kommentarer:
Postat av: Linda

hahaha löööv dina ljudeffekter! själv störs jag inte alls av lastbilarna längre.. imorse stördes jag iofs inte av så mkt ändå. Fy in åt helvete vad bakis jag var :S


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback