stark, skör och ledsen

Jag känner mig otroligt stark idag, samtidigt som jag är skör som en mingvas och lika ledsen som den som får sin sköra mingvas sönderslagen. Så jag har bokat in mig på ett pumppass och kommer lägga på alldeles för tungt och skrika och explodera. När det är klart ska jag åka och hyra filmer och lägga mig i fosterställning på soffan med Seidi i knävecken och äta mig spyfärdig på onyttigheter och se tre sunkiga snyftare med förutsägbar handlig och lyckliga slut.

Först ska jag bara åka och köpa notpapper och skriva min klagovisa färdig.

Varför är jag född på Åland?!


Kommentarer:
Postat av: Tessa

Såja såja gumman, du e ju en stark och optimistisk brutta. Upp med hakan och tänj dina gränser, titta på biccarna när du kör curl, tänk att du fått den gudagåvan (det finns ingen gud förresten, men anyway) att ha såna biceps NÄSTAN gratis, bra kan alltid bli bättre. Kramis.

(Förresten så har de haft problems med bokningarna på Avancia denna måndag, så var i tid om du ska ha plats, jag tänker int gå, har krappis idag...på en MÅNDAG?!)

2006-11-27 @ 15:12:29

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback