Inte Hells Bells!

Längst inne i ett skrymsle av min dator hittade jag en bortglömd mapp med gamla favoritlåtar som jag för länge, längesen laddat ner. Där fanns b la Lifehouse (min förredetta favoritgrupp), The Weakerthans, Maroon 5, Lowest of the Low och Bo Kaspers. Genast översköljdes jag av gamla minnen och nu sitter jag här och skrålar och minns, plockar ner tabbar och plinkar på nylonsträngarna på gitarren. Och med risk för att skrämma ihjäl Linda (som ibland tror att mina depp-bloggar är självmordsbloggar), kan jag berätta att jag nu vilken låt jag ska ha på min begravning. Den låten är ett bevis på att man hur enkelt som helst kan sjunga och spela en låt, men göra det ack så vackert! Om jag inte vore allergisk mot låttexter i bloggar, (som ingen orkar läsa och ingen bryr sig om eftersom det oftast är en låt som är ytterst personlig för personen som lagt ut den), så skulle jag göra det på direkten!

Låten då... ja, jag berättar vilken det är på dödsbädden... eller i självmordsbrevet (Linda, jag skojjar juu!) :P


Kommentarer:
Postat av: Linda

ehhehe.. jag är lite för långt borta nu hörrö.. Inte schyst!
Ne men allvarligt, jag tyckte inte din blogg var en depp-blogg ju.Så jag är inte så orolig. Själv vet jag vilken låt jag vill ha på mitt bröllop, haha! Pussar

Postat av: Tessa

Om jag dör en plötslig död så skriver jag här som bevis: Brothers in arms med Dire Straits, den vill jag att spelas på min begravning. Den enda som kommer ihåg att jag sagt det är min gode vän Chrisso (Hägge), så ifall ingen tror honom, visa d här. Nej nu ska ju inte jag dö ung. Så skit i att jag skrev d är =)

2006-10-06 @ 09:42:43
Postat av: Jenny

Jag ska komma ihåg det!

2006-10-06 @ 10:31:13

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback