Lökigt, Anton.

Idag var vi då hos pappa och planterade lökar med farmor. Vi hade Anton och Seidi med oss. Anton sprang runt, runt, hit och dit, fram och tillbaka med en väldigt underlig kroppshållning. Det var som att han inte visste vilket håll han skulle springa åt, så kroppen svängde lite hit och dit och han såg mycket lustig ut. Och mitt i lökplanteringsbestyret rusar han förbi, sliter åt sig lökpåsen så lökarna flyger all världens väg. Joel sprang efter och ropade "sluta, sluta" och det var ju ännu roligare såklart. Glad som en lärka rusade han runt med den, vid det här laget, tomma lökpåsen i munnen medan jag försökte hitta de kringspridda lökarna. Sen fick han sitta fast i altanräcket.

Nu har Joel hämtats av sin pappa. Nnnnngghhhhh! Jag fattar inte hur de gör det, de där som har barn med flera olika pappor. Hur kommer man överens? Det kanske man inte gör, men hur står man ut?! Det räcker med att försöka samarbeta med en.

Nu ska jag äta sallad, öva lite piano och senare ska jag åka på pump. Ska bli såååå sköööönt!

Kommentarer:
Postat av: Tessa

Pumpa på! Lite avis, hann inte med pumpen idag. Men har bokat in mig på onsdag för ovanlighetens skull, och torsdag.

2006-09-25 @ 19:06:09
Postat av: Jenny

Då ses vi på torsdag. Eller ska du på Connys eller Henriettas? Jag ska på H:s, hon är ju bääääst!

2006-09-25 @ 21:03:04
Postat av: Tessa

Connys, jobbar juh! Jo Henrietta e för bra.

2006-09-25 @ 22:10:47
Postat av: Jenny

Ähmen, aja, jag får klara mig utan dej då.

2006-09-26 @ 10:00:52

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback