smitaren

Jag, Joel och Sassa åkte till macken för att köpa lite godis och för att tanka bilen. I kassan betalade jag och sen gick vi ut till bilen och gjorde oss redo för att åka iväg. MItt i allt sliter någon upp dörren och jag vänder mig förvånat om. Där står en av mackkillarna. "Du hade tankat va?" frågar han anklagande. "Joo..." sa jag och följde snällt med honom in. Han gick bestämt några steg före och tittade på mig med myndig blick. "Men jag sa faktiskt till att jag tankat" sa jag. Nåja, jag betalade och sen kunde vi åka iväg.

Grabbarna köpte varsitt Kinderägg. Hur i helvete har tillverkarna tänkt sig att en unge ska kunna bygga ihop den där överraskningen som ligger inuti ägget?! Man ska placera ungefär tre smådelar ihop för att sedan överlappa med en fjärde del, medan man håller i de andra tre delarna, och trycka ihop. Allt ramlar hit och dit, slinter ur händerna och när man svettig och galen äntligen fått ihop den där jävla leksaken och barnen tagit i den med sina klumpiga händer och gjort sönder den så man får bygga ihop den igen, är man heeelt färdig! Puh...


Kommentarer:
Postat av: Chris

Kinderägg och lättlurade föräldrar???
Man undrar ungaran struntar ju fullstänigt i prylen när man lyckats svettas ihop eländet..
Och sen köper man en till!!!

2006-09-09 @ 21:05:26
Postat av: Tessa

Sneeker! Hahaha, fan va pinsamt "du hade tankat va?" hahaha, slut du e

2006-09-10 @ 18:46:17
Postat av: Tessa

Sneeker! Hahaha, fan va pinsamt "du hade tankat va?" hahaha, slut du e

2006-09-10 @ 18:46:17

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback