Adrenaline Trip.

Även denna helg kommer att gå i arbetets tecken. Jag skickade ett sms till Marielle med vädjan om att få springa mig svettig, bränna mig på espressomaskinen och tvätta händerna så ofta att djupa ökensprickor på knogarna förorsakar långvarigt lidande, framförallt när man smörjer dem efter arbetsdagens slut och det svider så man tror man smort in sig med nåt radioaktivt.

En hel del arbete har det blitt på sista tiden. Tröttsamt, men nödvändigt. Pengar kan man ju aldirg får för mycket av, speciellt inte då man planerar en Adrenaline Trip, som Sajmon kallade det. Jag tror Linda också är på, hon har ju redan förberett sig då hon kastade sig utför nåt högt med bara ett snöre kring bena nånstans på andra sidan jordklotet.

Jag talar såklart om den förestående fallskärmshoppningen.

Sajmon blev eld och lågor av min förfrågan om han ville delta. Han kan väl knappas avskräckas nåt mer efter sina äventyr i Borneos djungler och snart ska han till Bali och klättra runt på nån vulkan. Han påstod sig ha simmat bland pirayor också, men jag vet inte om jag tror på honom. En som gjorde det var ju den där galningen som simmade längs hela Amazonfloden. Floden är ca 7000 km lång, och däri plaskar inte bara pirayor, utan även krokodiler och nån slags mask som tar sig in via rektum och äter upp en inifrån typ. Han klarade sig som tur helskinnad utan vare sig penetrering eller bett. DET vore ett äventyr det!

Man kanske skulle börja lite mjukt genom att simma genom Göta Kanal, som "bara" är 190 km lång. Där blir man väl på sin höjd biten av nån abborre i tårna eller slagen i skallen av en kanotpaddel.
Det kunde ialla fall vara en del av vår Adrenaline Trip, där det såklart är fallskärmshoppningen som är själva huvudakten.

Nån som har nåt förslag på nåt mer sätt att få adrenalinet att flöda?


Kommentarer:
Postat av: Tessa

Hahaha, fy fan för Carros besiktning. Jo det finns nåt as där, som man INTE vill ha. Oberoende om man besiktar vår 02:a eller firmabilen alias "grisbilen" från -77.

Adrenalin Trip, oj. Det är rätt mycket det nuförtiden, för 10 år sen skulle jag hoppat Bungyjump med hemmagjord lina. Men man blir "förståndigare" med åren =)

2007-04-26 @ 00:19:27
Postat av: Linda

fallskärm? Hell yeah!!!!! Jag har lovat mig att ha det gjort innan jag blir gammal! I sommar?


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback