Inte obes.

Ja, Mamma Mu? Jag tror bestämt det är Lindas Mamma Mu som är här och klämtar med koskällan titt som tätt. Min egen Mor är så dålig på att skriva kommentarer, hihi.

Jag har just satt i mig en tallrik fiberberikad havregrynsgröt, kryddad med linfrön, solrosfrön och russin - bra efter ett hårt corepass. Svetten rann längs tinningarna och varenda muskel i kroppen darrade av mjölksyra, så jag trodde jag skulle skaka av mattan tillslut. Nu jobbar jag på att återhämta mig innan jag ska iväg och få Carro besiktad. Hon är väl förberedd och fin i lacken idag, tur att det kom regn som sköljde av den värsta dammen på huven. Jag har t o m letat upp registreringspapprena och kollat oljan. Jag kommer inte att sminka mig, duscha eller klä mig fint idag, jag hinner inte riktigt. Så jag hoppas på att charma besiktningsmännen med min inre skönhet och bara jag pillar bort rester av linfrö mellan tänderna, ska jag nog kunna le mig till ett godkännande.

Idag är det ingen skola, jag gjorde sista praktikdagen igår. Jag bjöd på glass åt 48 ungar (tur att de inte är fler på skolan, det hade blivit dyrt) och 5 personal. Jag fick många kramar och lovade att komma på deras vårfest i slutet av maj.

Oj, jag skriver mer sen... jag måste dra till besiktningen!

Kommentarer:
Postat av: mamma mu

Jag måste fixa till i oredan nu. Ja! det är Lindas mammau mu som kommenterar här. Tycker det är såååå kuuuul att läsa era bloggar och få komma till tals ibland, utan att någon protesterar. Kram!

2007-04-25 @ 21:04:33
Postat av: Jenny

Man blir alltid glad av kommentarer!

2007-04-26 @ 10:03:46
Postat av: Mor

Nog brukar ju jag skriva kommentarer titt som tätt! Men jag titulerar mig "Mor" rätt och slätt! Mor = Jennys mamma, alltså!

2007-04-28 @ 17:26:48

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback