Jippiii!!!

Inget skänker en väl mer välbehag, lycka och motivation som en godkänd hemtenta!

När jag nyfiket kikade in i postlådan då jag kommit hem från skolan låg kuvertet med Mittuniversitetets logo däri och glänste. Jag utstötte ett halvkvävt "Oh" innan jag med darrande händer tog upp kuvertet och försiktigt bar in det. Jag städade undan på köksbordet och gick på toa innan jag öppnade det för att inte störas av någonting när jag skulle få resultatet av den fasansfulla tentan jag slitit med i fyra dar.
Och faaan vad skönt att få se det där G:et klart och tydligt på förstasidan!

Nu ska jag åka iväg på pump och eventuellt boxas med Linda efteråt (om hon inte hittar nån annan "partner").
Just nu klarar jag allt!

Kommentarer:
Postat av: Maggan

GRATTIS!!!!!!
Jag vet precis hur det känns...
FAAN VA SKÖÖNT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Postat av: Linda

Grattis till bästa bruden!

2007-04-10 @ 19:28:25
URL: http://sumairus.blogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback